Що, боляче? Пробач!
16 вересня 2009 - Robin Walker
Як і вперед вихода першої частини Left 4 Dead, більша частина команди TF2 знову допомагає Left 4 Dead 2 зробити останні кроки перед появою зомбякiв на полицях магазинів. Проте, цього разу ми трохи поліпшили процес взаємодопомоги, щоб мати можливість залишити кілька людей для роботи над Team Fortress 2, зокрема продовжувати робити оновлення. Ми досить давно не оновлювали блог, і тому, у нас зібралася купа речей про які треба поговорити, так що мабуть почнемо.
Для початку, пару слів про те, як проходить робота над сходниками персонажів і їх анімацій. Після тієї новини ми, раптово, зіткнулися з низкою проблем:
- Всі моделлер та аніматори неймовірно сильно зайняті роботою над L4D2
- Ні одного з наших нових інструментів по роботі з форматом *. DMX поки ще не додано до SDK, а вони вкрай необхідні для роботи з кодами
Далі, кілька новин від ігрової спільноти:
- The Dead Workers Party тільки що випустили їх 88 (!) TF2 подкаст, називається Control Point podcast, Це найбільший, по кількості випусків подкастid про TF2 у всесвіті. У ньому ви знайдете купу інформації про оновлення, стратегії гри за кожен клас, нових картах і думках гравців, а також дізнаєтеся як і де можна долучитися до таких витворів спільноти, як відео і фан-Арти.
- Фото з Ubercharged.net закінчили їх фантастичне Введення в турнірну частина TF2.
- Хлопці з SourceOp продовжують працювати над TF2 Backpack Viewer. Ця річ незамінна, якщо вам завжди хотілося подивитися, з якими предметами носяться ваші друзі. Або якщо ви завжди хотіли дізнатися чому ж все-таки Гейб банить ваш Steam-аккаунт.