Movies Movies
Get TF2 Now!

День 6. Оновлення Шпига (Spy), Ура!

19 травня 2009 - Stavros Xanthis


Добробуту вам! Мене звати Ставрос. Я тепер Віце-президент компанії ігор Valve! Це так захоплююче! Але багато роботи. Тепер я головний програміст, аніматор і ігровий дизайнер, плюс до цього я все ще вичищаю одяг Робіна. (Так багато жирних плям!)

Але Робін зайнятий хлопець, так що я не заперечую. Зараз він Великий Президент Valve і вирішив не звільняти мене. Він сидів на Президентському м'ячі для йоги і сказав мені: «Мені треба в когось вистрілити з воздушки, Ставрос.» Потім він зробив це! Ох! Але справi дло - потiсi час. (За винятком випадків, коли я намагаюся побешкувати, потім Робін каже, що вб'є мене.)

Сьогодні 6-й День Оновлення Шпига. Будь ласка, зверніться до Амбасадор, - новому револьверу Шпига! Ура!

Тепер піду запряжу коня Робіна. Іноді, йому подобається гнатися через весь офіс за Ставросом.