Movies Movies
Get TF2 Now!

Ще одна чуба-ряба хрiнь спеціально для вас, дівчата.

15 липня 2009 - Солдат


Вільно, нікчемні мамини синкi!

Мене попросили презентувати інтернет-публіці колекцій гарних аватарів, які доступні в Steam. І я не заперечую, якщо ви дізнаєтесь, що я ні додiтька не зрозумів в цiй пропозиції. У цьому й полягає проблема нинішньої молоді: вони витрачають купу часу, придумуючи всякі безглузді слова, замість того, щоб зловити кулю в легені, захищаючи укріплення. Мені не потрібно знати, що таке «Твіттер», «шрифти» або «дезодорант», щоб зрозуміти, що це не ті речі, якими повинен цікавитися справжній мужик. Розмови, живопис, вірші - все це повна нісенітниця.

Справжній мужик повинен:


1. Коротко стригтися
2. Гарлопанити
3. Вміти ламати ребра
4. Захищати укрiпленя


Але гаразд, можете насолоджуватися своїми гарними портретами, молокососи. Тільки не закапайте їх своїми сльозами, коли будете складати вірші чи малювати картини. Інакше будете сидіти на електричному стільці.



Я - внизу справа. Коли фотограф попросив мене вести себе більш природно, то я накричав на нього, щоб він перестав ганьбити свою родину і знайшов справжню роботу.