Movies Movies
Get TF2 Now!

О, як багато крові!

9 липня 2008 - Robin Walker


Отже, ми просили поміркувати над Проблемою Важкого, але ми не очікували такого завзяття у сприянні нам. Якщо ви - один з багатьох людей, хто прислав нам електронною поштою свої пропозиції і не отримав відповідь, просимо прийняти наші вибачення, тому що було дуже багато листів, щоб відповісти всім. Велика кількість повідомлень на форумі і надісланих по зворотньому зв'язку свідчить про те, що вам це цікаво, тому нам потрібно викладати більше нюансів, для того щоб ви могли творити ідеї, що не зашкодять ігровому процесу, ось вони:


  • Зачіпає ідея головні слабкості класу? Що зможуть зробити противники проти цілої команди, де всі будуть грати цим класом з вашою ідеєю? Баланс класу - це скоріше його слабкість, ніж сила. Він забезпечує роботу принципу «камінь-ножиці-папір», наприклад Снайпери незамінні в боротьбі з кулеметниками. Тому ми побоюємося зменшувати слабкості класу.
  • Як це зачіпає основні взаємодії між класами? Для того щоб розібратися в цьому, потрібно поспостерігати, як вони будуть взаємодіяти на коротких, середніх і далеких дистанціях, на різних ландшафтах. Так що пофантазуйте і про ці нюанси.
  • Це допоможе досягти мети, яка у нас є для цього класу? У нас зазвичай є декілька міні-цілей для кожного класу, тому ідеї, які допомагають їх досягти - найцінніші.
І останнє запитання: «Чого ми хочемо досягти в результаті оновлення з Важким?» Запорука успіху гарного проекту у виборі правильних цілей і правильних обмежень. Ми визначили мету для вас і розповіли про нюанси, які повинні бути враховані. Перевірте свою ідею - чи зможе вона допомогти в досягненні наших цілей. Краще взагалі не думайте про ідеї, які не допомагають в цьому, повністю зосередьтеся на абстрактних міні-цілях. Які найбільші проблеми у Важкого? Оцінка ідеї та зіставлення її з цілями - велика тема сама по собі, але про це в наступних постах.