Movies Movies
Get TF2 Now!

Становище в TF2

1 серпня 2008 - Jakob Jungels


Що ми хочемо зробити до наступного оновлення - так це нове навколишнє оточення. Добре, що процес пішов досить далеко, але із створенням нових карт ми хочемо, щоб наші дизайнери надавали кожній своїй роботі унікальний вид.

Складність при створенні нового дизайну полягає в тому, щоб він був всім зрозумілий, цікавий і в той же час відповідав геймплейу. До того ж, ми хочемо показати якомога більше можливостей двгуна.


 

А разом з цими ідеями у нас з'являється до них набір питань, таких як:


  • Чи варто взагалі ця заморочка?
  • Які типи гри самі напрошуються в такому стилі?
  • Підійде така обстановка і для інших типів гри?
  • Підійде така обстановка для її розвитку в майбутньому?
  • Чи багатьом даний дизайн зрозумілий?
  • Прижився він де-небудь ще? Чи не був він використаний занадто часто?
  • Залишає він нові, приємні відчуття?
  • Чи можемо ми створювати новий стиль за допомогою вже існуючого?
Відсіяти все непотрібне за допомогою цих питань, ми починаємо ускладнювати дизайн, обов'язково залишаючи дещо на потім - щоб було чим порадувати гравців в майбутньому.

Ми вважаємо що створення набору питань, робить процес проектування швидше і легше для нас - одразу підкресливши ідеї, які просто не будуть працювати з потрібною метою. Сподіваємося, ці приклади допоможуть і вам краще розібратися, що нового ви хочете побачити в TF2.