Movies Movies
Get TF2 Now!
Тиждень з життя команди TF2

13 травня 2010 - Robin Walker




У команди Team Fortress видався важкий тиждень. А справа в тому, що поліція знову відвідала нас. Загалом, нам не вперше, адже вже були і пожежники і група швидкого реагування у лікарні Overlake, так що ця подія була схожа на зустріч зі старими друзями.

Справа в тому, що, схоже, один з учасників команди пропав минулого тижня, так що вони повинні були злегка прочесати офіс, спробувавши знайти що-небудь корисне. Коли я порався біля комп'ютера, що належить зниклому, з метою знищення доказів, я натрапив на щоденник розробника, який судячи з усього був написаний нашим зниклим другом. Загалом, я подумав, а чому б не викласти цей щоденник у блог Team Fortress? Насолоджуйтеся!

Понеділка, 5 Квітень 2010

Мій перший день роботи в Valve у складі команди розробників Team Fortress 2. Я трохи схвильований! TF2 завжди була моєю найулюбленішою грою, і я просто впевнений, що мене чекають великі справи.

Робін Волкер показав мені наш офіс і пояснив, що в Valve дотримуються особливого управлінського стилю, званого «flat management», і це означає, що ніхто ні за кого не відповідає.

«А мені так ВЗАГАЛІ по фігу на всіх», сказав він, виставивши великий палець в свій бік. «Одного разу я звільнив всіх співробітників компанії. Я можу звільнити і тебе, при цьому у мене навіть рука не здригнеться ».

Я засміявся, але потім озирнувся по сторонах і побачив, що більше ніхто не сміється. Я заткнув.

«Він дійсно всіх звільнив», сказав Корі Пітерс.

«А потім він купив коня», додав Даріо Касаєв.

Робін добродушно сміявся, згадуючи ті теплі моменти, коли він годував свого коня рафінадом. «До речі, це твоє робоче місце», додав він, не вказуючи і не дивлячись на що-небудь, крім коні.

«Емм, кінь - це моє робоче місце», уточнив я для впевненості. Робін подивився на мене як на повного ідіота, а потім вказав на крихітний столик під конем.

Ось такий от він, перший великий день. Я впевнений, що відмінно приживити тут. Робін вже навіть встиг дати мені прізвисько: Велика харя. Я, правда, не зовсім зрозумів, що він цим хотів сказати, але Робін пояснив, що за його підрахунками у мене достатньо велике обличчя.

І ще, головне не забути: обов'язково придбати капелюх. Схоже, я тут єдиний, у кого її немає.

Вівторка, 6 Квітень 2010

Я помітив, що всі носять сьогодні вже не ті капелюхи, які носили вчора. Тут Робін запитав, де ж моя капелюх. Я сказав, що у мене поки немає капелюхи. І тут весь офіс різко замовк. Я швидко зорієнтувався і додав, що куплю капелюх на вихідних. Я можу й помилятися, але, по-моєму, я чув, як хтось прошепотів «терорист».

Сьогодні важливі збори всієї команди. Я прийшов підготовленим. Я працював над играбельна демо-версією TF2, в яку був включений абсолютно новий десятий клас. Мені довелося навчитися програмуванню, моделювання, створення карт, створення персонажів і ще приблизно двом десяткам умінь, але мені здається, що результат говорив сам за себе. Всі захотіли випробувати моє творіння.

«Хм, досить збалансований геймплей», відзначив Робін.

«А мені подобається, що ми до цих пір не знайшли жодної капелюхи», сказав Брендон Рейнарт. «Це створює відмінну напруженість очікування. Я вже прямо весь на нервах від думок «Коли ж, нарешті, мені випаде капелюх?». Всі засміялися.

«Я сподіваюся, що це скоро трапиться, я вже просто не можу чекати» підтвердив Корі Пітерс. «Подивіться, як тупо виглядає нічим неприкрита голова десятого класу!». Всі засміялися ще голосніше.

«Насправді, в цій демо-версії немає ніяких капелюхів», сказав я, сміючись. Мертва тиша. Після цього всі піднялися і перестали грати. Ерік Сміт реально розсердився і жбурнув клавіатуру в стіну, потім вибіг з офісу і пішов додому. Робін попросив мене поговорити віч-на-віч.

«Мені здається, ти не дуже-то й намагаєшся проявити себе», сказав він.

«Але ж я розробив абсолютно новий клас з нуля», відповів я, відчуваючи, що починаю червоніти.

«Ну так, це дійсно дуже, дуже ...» і тут він замовк, всім своїм виглядом показуючи, що ця пропозиція настільки нудне, що він не збирається його закінчувати. «Ось дивись, тобі варто прочитати це. Знаєш, це допоможе тобі зрозуміти основну суть Team Fortress ».

Він поклав переді мною потерте керівництво по створенню ігор, я відкрив його і почав перегортати сторінки. Виявилося, що це було не керівництво, а велика книга, розміром з кавовий столик, в якому було зображена безліч жінок, які носять капелюшки.

Сплутавши моє сум'яття з зацікавленістю, Робін із захопленням присунув свій стілець до мене і заглянув через моє плече. «Ти тільки подивись на цю капелюх», прошепотів він, вказуючи на дівчину, на якій була надіта крислатий капелюшок. «Вона незрівнянна».

«Ти що, плачеш?», Запитав я, тому що саме так це і виглядало.

«Що? Ні, мені просто в око смітинка потрапила ».

«Зрозуміло» відповів я, хоча і міг чудово розглянути, що ж було у нього в оці. Нічого крім сліз.

Раптом Робін схопився і забрав усіх в магазин за покупкою нових капелюхів. Я намагався працювати у порожньому офісі деякий час, але потім просто вирішив піти додому.

Середа, 7 Квітень 2010

Вся робота була тимчасово призупинена і всі учасники команди провели ранок за моделюванням капелюхів. Брендон Рейнарт виграв нагороду глядацьких симпатій за його сомбреро з телячої шкури. (Хоча мені воно здалося ідіотським.)

Після обіду я повернувся на роботу, і Робін виклав список цілей, які необхідно виконати команді в найближчі шість місяців. Я помітив, що слово «капелюх» зустрічалося дуже часто. Я б навіть сказав, у всіх пунктах. У деяких місцях навіть було схоже, ніби Робіна відволікали і він просто написав «капелюх".

«Якісь питання?» Поцікавився Робін, вказуючи на мою підняту руку.

«Так. Є у мене одне питання », сказав я, підводячись. «Люди, що з вами?» Двадцять офігевающіх осіб втупилися в мене. «Ви б могли створювати, що вам тільки завгодно! Ви могли б створити і нові карти, і нові режими, і нові моделі і-і-і все, що ви робите, так це сидите і робите капелюха! »

Гробова тиша. Я подумав, що до деяких з них почало доходити. Зокрема, Брендон Рейнарт дивився на мене, ніби він заново знайшов здатність дивуватися.

«Ви знаєте хлопці», сказав Брендон, «з нашого новачка вийде відмінна капелюх, якщо його трохи випотрошити».

Схвальні кивки. Потім, всі як один повставалі і рушили до мене.

Я прокинувся в шафі для прибирання. Мабуть, це якась зла ритуал, який повинен пройти новачок. Принаймні, в це хочеться вірити. Так чи інакше, тепер я починаю сумніватися, що сомбреро Брендона було зроблено з телячої шкури.


Хмм, Тепер я згадав цього хлопця. Брендон, ти б чи що сховав свій новий шкіряний берет на пару днів, поки поліція не поїде.