Movies Movies
Get TF2 Now!

Я не можу залишити вас навіть на п'ять хвилин

25 лютого 2009 - TF Диктор





Нема дурнi.

Будь ласка, гляньте на запис прямо внизу. Особливу увагу зверніть на автора й дату написання.

 Тепер уявіть собі моє розчарування, коли мене знову покликали для здійснення правосуддя над тими з вас, хто чинить опір в шахрайстві. Я всього лише сiла, щоб провести час з двома улюбленими речами - останнім номером щомісячного Покарання і пачкою сигарет, коли залунав сигнал тривоги. Я відчуваю себе господарем собаки, який тільки що ткнув її носом в купу на килимі, а повернувшись, виявив що вона підпалила хату.

На цей раз, дехто з вас використовував сторонню програму, що дозволяє відкрити всі досягнення за раз і отримати таким чином зброю. Це може прозвучати несподівано для тих, хто не зберігає спогади про недавні події, але я відбираю у порушників ці предмети на тиждень.

Чи можу я припустити, що цей інцидент нарешті вас чомусь навчив? Сподіваюся, що я доживу до того часу, коли це станеться. Спостерігаючи за тим, як незначна більшість з вас веде себе на полі бою і форумах, я не думаю, що хтось із вас зміг би наклеювати марки, не вдавившись ними.

Повертаюся до свого журналу.

Адміністратор