Movies Movies
Get TF2 Now!

Упав, злякався (Вечори на хуторі близ Диканьки)!

29 жовтня 2009 - Солдат


Вільно, сопляки. Вище Командування наказало мені написати короткий інструктаж - як мені повідомили, його передадуть за допомогою якої-то обчислювальної машини, і призначене воно для кволої, дурної сучасної молоді, яка не слухає моїх порад зупинитися бити байдики і почати більше віджиматися.

Коли я зрозумiв тему інструктажу, мені повідомили, що він повинен бути пов'язаний з майбутнім язичницьким святом поклоніння місяцю. І ще він повинен бути «жахливим». Схоже, що сучасним дітям подобається відчуття жаху. Чому? Та тому що вони поняття не мають про справжнiй страх. Берiть свої ручки і записуйте: я особисто холоднокровно вбив 6078 чоловік, дивлячись їм при цьому в очі. Підірвався на 1455 розривних гранатах і запхнув чотирнадцять футів власних кишок назад собі в живіт. Якщо це не примушує вас вистрибнути від жаху зі своєї безглуздої рожевої піжами, то знаєте що? Ви ИДИОТ І Вам Ненависна Ненька Україна. Наступного разу, коли ви будете відвідувати свого дідуся, витягніть затички від оЙпода з вух, підтягніть свої чортові штани, і попросіть його розповісти про війну. Якщо під кінець розповіді ви не зробите калюжу власного банкате у себе під ногами, попросіть його повторити, бо ви неуважно слухали.

Отже, увага! Доповнення з'явиться завтра. Там будуть примари! І ще вибухан гарбуза! Ви отримаєте досягнення та цукерки! І хай береже вас господь, якщо ви не злякається, інакше мені доведеться самому показати вам щось жахливе!

Тисніть сюди, щоб ознайомитися з Жахливим Особливим Примарним Хеллоуінскім Доповненнямl!

Солдат