Movies Movies
Get TF2 Now!

Вперед, маленькі собацюри!

8 жовтня 2008 - Robin Walker


Робота над наступним класовим оновленням набирає оберти, хоча й не так швидко, як нам цього хотілось. А зараз я спробую відповісти на питання, що прийшли по електронній пошті.

Як працює механізм появи гравців? Як на нього впливає мій стиль гри? Чому він взагалі є в грі?

Появи гравців відбуваються періодично (як би «хвилями»), грунтуючись на настройках карти. На більшості наших карт період дорівнює 10-ти секунд. Після цього період змінюється разом зі зміною обстановки на карті, зменшуючись для команди, яка контролює більшість точок. Також час знижується (при команді менше 8-ми чоловік) до мінімуму в 5 секунд (3 і менше гравців). Коли ви вмираєте, то ви з'явитеся після наступної «хвилі». Тобто якщо поточний час появи одно 10-ти секунд, то ви з'явитеся на карті через 11-20 секунд. І запам'ятайте - ваша поведінка в грі ніяк не впливає на час появи.



Ми виявили, що поява гравців «хвилями» стало найкращим рішенням деяких проблем.


  • Вони стають нагородою для тих, хто працює більш злагоджено, тобто якщо одна команда знищує значну частину команди супротивників, то в неї з'являється невеликий запас часу для захоплення цілей. Без таких «хвиль» гравці опинялися в невигідному положенні, так як виходило, що команда зачищала останню точку тільки для того, щоб супротивники відразу з'явилися на ній.
  • Вони групують новоприбулих гравців у команди, збільшуючи цим ймовірність спільної гри, або, в гіршому випадку, просто допомагає новачкам дістатися до поля битви, слідуючи один за одним. Ще до поялвленія «хвиль» ми помічали, що проходження гравців один за одним є найважливішим елементом при імпровізації командних дій.
  • Вони задають темп «прилив \ відлив» в битвах. Без перепочинків під час інтенсивних сутичок на передовій, гравці втомлювалися набагато швидше. Зокрема, просування команд за деякими картками типу атака \ захист було б затрудненна без «хвиль». Природно, через таку статичність ігор, багато хто б порахували геймплей занадто одноманітним.
  • Очікування появи дає гравцям спостерігати за своїми бойовими товаришами, зрозуміти чим вони зайняті, і що вони будуть робити далі. Але набагато важливіше те, що новачки, спостерігаючи за більш просунутими гравцями, накопичують цінний досвід ведення бою. Це, до речі, є причиною того, що камера спостереження показує в першу чергу товариша, який грає Вашим класом.
Очевидно, що у нас є і інші рішення цих проблем, але «хвилі» справляються з ними набагато краще..

Також, якщо ви все ще не знаєте, нещодавно з'явився блог Left 4 Dead.  Erik Wolpaw вже залишив там пару постів, але ж він - людина, що відповідає за Glados в Portal. Він набагато дотепніше нас, і, коли б я був на вашому місці, я б миттєво перестав читати цей текст і перейшов би до блогу L4D.