Movies Movies
Get TF2 Now!

Слідкуй за своєю тиквою, хлопчисько.

5 травня 2009 - Robin Walker

 



Оновлення Мисливця (Sniper) виявилося для нас трохи важкуватим. Зокрема - дизайн нового разблокіруемої зброї на заміну старої снайперської гвинтівки. Щоб зрозуміти чому, нам потрібно зануритися в безодню часу, в той час, коли чудовиська вештались по Землі і ми починали роботу над Team Fortress 2. А поки для атмосфери можете послухати трек Doctor Who Theme.

У наших багатокористувацьких іграх гравці часто дають дуба. Смерть - це один з найкращих механізмів зворотного зв'язку в грі. Вона допомагає оцінити ваш навик з навиком суперника і перевірити, наскільки ваші застосовування тактики гарнi. Будучи безнадійними оптимістами, ми хочемо, щоб смерть сприймалася позитивно. 22 роки тому почалася розробка TF2, і ми вирішили проаналізувати яку смерть гравець сприймав позитивно, а яку негативно. Наша перша теорія позитивної смерті полягала в тому, що гравці повинні були усвідомити, що вони могли б уникнути смерті, якби грали по-іншому. Ми виділили два головних чинника в теорії:


  • Гравець повинен розуміти, що його вбило. Якщо ти не знаєш, що тебе вбило, то смерть не буде позитивною, тому що у тебе не буде можливості дізнатися, що саме ти зробив не так. Тому ми не здивувалися, побачивши, що така незрозуміла смерть дратує гравців, і в деяких випадках, доводить до пункту "Вийти з гри". У спробі зменшити кількість таких смертей в TF2, ми вирішили зробити декілька змін. Наприклад, нам довелося прибрати ручні гранати в кожного класу, тому що вони були головною причиною смерті в TFC. Це також призвело нас до створення Камери Смерті (Freezecam)..
  • Чи був ти залучений у двобої з ворогом, чи ні? Смерть від ворога, з яким ти навіть не вступав у двобій, і особливо, смерть від пострілу в спину, була дуже дратівливою. А ще гірше - це смерть від гравця, з яким ти не мав можливості вступити в бій, навіть якщо ти дуже цього хотів. У цьому випадку у тебе навіть не буде жодного шансу проаналізувати ситуацію і зрозуміти, що ти зробив не так і як слід змінити тактику.
Зокрема, другий пункт був найголовнішою причиною дратiвливостi до Мисливцiв (Sniper). Ти часто вмираєш від його руки на полі бою, під час битви. І, в більшості випадків, Мисливець настільки далеко, що з'являється відчуття, що у тебе не вийшло б його вбити, навіть якби поруч не було ні жодного ворога. Власне, це і є тактика Мисливця: він вбиває ворогів здалеку, тому що це його головна перевага.

Це і повертає нас до заміни Снайперської гвинтівки. У спробах зменшити подразнення гравців стосовно Мисливцiв, ми вирішили створити нове разблокіруемої зброю, яка змусить Мисливцiв підкрадуватись ближче до цiлi. Ми хочемо обміняти його головну перевагу на що-небудь інше, щоб гравці відчували, що вони були залученi в бій, і мали шанс проаналізувати свою смерть і змінити тактику.