Movies Movies
Get TF2 Now!

Чутки: Робін Волкер отримує результати.

18 травня 2009 - Пінкертон


«Елден, у тебе є три секунди, щоб сказати мені чому ти звільнений.»
«Зачекайте, що? Я ... »
«Ти звільнений.»


«Робін, Ви хотіли мене бачити?»
«Так, Грег. У чому різниця між тобою і твоїм звільненням? »
«Я - що?»
«Збирай свої речі, Грег.»


«Так, Робін?»
«Ааа, Мет, заходь. Як сім'я? »
«О. Все добре. А до чого ... "
«Головний художник. Як твій меншенький? Є успіхи на футбольному полі? »
«Футбол. Ні, не зовсім. »
«Як ти думаєш від нього буде якась користь в очищенні твого робочого столу до п'яти?»
«Я ...»
«Тому що ти звільнений.»


«Лейдлоу, тут написано, що ти письменник. Що ж, дозволь мені розповісти ТОБI історію. В один гарний день тебе звільнили. І ти пішов і звільнив своє робоче місце до п'яти. »


«Робін, Ви хотіли мене бачити?»
«Ерік. Я б хотів щоб ти звiльнив свій стіл. "
«Я ... Звичайно, сер.»
«До пятої.»
«Щоб що?»
«Щоб що! Оо! Чуеш ти! Стіл до п'яти звільни! »