Movies Movies
Get TF2 Now!

Снiг почав Танути

18 травня 2009 - Robin Walker


Кадровий менеджер Valve, Кеті, щойно зайшла до мого кабінету. Я як раз розташував всіх працівників уздовж стіни, щоб можна було звільнити всіх відразу скопом, не бiгаючи по офису шукаючи винного.


«Ти звільнений, ти звільнений, ти звільнений, ти звільнений, о, привіт, Кеті. Щось трапилось? »

«Я трохи здивована тим, що ви перевищуєте свої повноваження.» Я кивнув і нагадав їй про те, що у зверненні до мене потрібно використовувати більш короткі і прості слова.

«Ми думаємо, що влада затьмарила вам голову,» - повільно промовила вона, використовуючи мову жестів. І тут я зрозумiв все: «Кеті - винуватець цих подій». «Такий момент втрачати не можна,» - прошепотів я, простягаючи руку до чарівної звільнювальній паличці.

Я розбирався з персоналом в алфавітному порядку. Коли дошвендяв до лiтери Л, повідомив Марку Лейдлоу, що в моєму кабінеті є книга, на яку йому варто подивитися. Правда я не сказав йому, що книга називається: Марк Лейдлоу, ти звільнений. Автор: Робін Волкер.