Movies Movies
Get TF2 Now!

Розпочинаємо розслідування.

18 травня 2009 - Robin Walker

 

Як багато хто з Вас знае, у ці вихідні відбувся витік відео «Зустріч Шпига». Деякі з Вас на форумі припустили, що Valve зробила це спеціально. І, поки ми шукаємо Блазня, відповідального за витік, наша відповідь буде - так, це ми зробили спеціально.

Інші з вас навіть склали петицію, щоб Valve нікого не звільняла через цю витоку. Ваші відгуки багато для нас значать. Ми навіть не думали про звільнення, але, побачивши таку кількість повідомлень, зрозуміли, що це чудова ідея. Весь ранок Я опитував людей, відповідальних за витік, але не отримав внятного результату. Зате тепер, коли я почав звільняти людей, вони ледве встигають називати імена. Поки що у мене є шістдесят сім імен у списку «підозрілих», п'ятнадцять в «особливо підозрілих», і ще сорок три людини, яких я звільнив би в будь-якому випадку.

Я буду викладати в блог всі результати розслідування. І будьте впевнені: поки я не знайду винного, клянусь, Valve не приступить до роботи ні над одним проектом.