Movies Movies
Get TF2 Now!


Сигнальний Пістоль

18 червня 2008 - Eric Kirchmer r


Створюючи концепт арт, наші художники вірять, що їм вдасться внести якесь різноманітність можливостей для кожного отриманого предмета. Кожен красивий концепт залишає свій слід в кінцевій версії ігрового дизайну. Як тільки основна складова геймплея готова, реалізація кількох концептів дає натхнення і сирий матеріал з яким можна працювати - це дозволяє нам перетворювати візуальні проекти в інструменти для того, щоб розширити можливості взаємодії гри.





У випадку з сигнальної ракетницею команда художників надала дуже багато різних проектів - всілякі комбінації розміру, кольору, форми і навіть принципу дії. Фінальна версія зброї була результатом багатьох дослідів над геймплеєм і виявилася досить ефективною, як показав ігровий тестинг.