Movies Movies
Get TF2 Now!

Дуже швидка допомога

24 червня 2008 - Robin Walker


У будь-якій грі за простою річчю ховається розгалужена система алгоритмів, і TF2 не виняток. Наприклад медіган Медика. З точки зору гравця все виглядає досить просто: наведи приціл на товариша по команді, натисни кнопку, і пацієнт лікується. Через кілька хвилин гравець-медик розуміє, що повинен бачити того, кого він лікує і знаходитися поряд з ним. Ще через якийсь час деякі гравці-медики зауважують, що швидкість лікування буває різною. Тому я думаю, що було б цікаво пояснити чому так відбувається.





Насправді швидкість лікування залежить від кількості часу, що пройшов після поранення пацієнта. Якщо пройшло більше десяти секунд, то швидкість збільшується. Всього швидкість лікування збільшується три рази протягом п'ятнадцяти секунд після поранення пацієнта. Так, якщо минуло менше десяти секунд, то пацієнт буде одержувати 24 очки лікування в секунду. Якщо пройшло 12,5 секунд, то пацієнт отримає 48 очок лікування в секунду. І якщо пройшло понад 15-ти секунд, то пацієнт отримає максимальну кількість очок лікування в секунду - 72.

Все вищесказане було рішенням проблеми, яку ми виявили під час тестування гри. Раніше медіган давав пацієнту 24 очки лікування в секунду, і ми помітили, що спочатку гравці бігали з поля бою, і, полікуватися у Медика, поверталися назад. Через деякий час гравці перестали ходити до Медику, тому що зрозуміли, що смерть в бою - це краще, ніж повільне лікування. Тому ми вирішили заохочувати гравців, які пішли з поля бою до Медику. А так як ми не хотіли впливати на швидкість лікування під час битви, то зробили збільшення швидкості в залежності від часу поранення пацієнта. Таким чином ми тепер можемо контролювати дві різні швидкості лікування незалежно один від одного. Тобто під час битви пацієнт отримує базове лікування, і прискорене, якщо трохи постоїть в стороні.