Movies Movies
Get TF2 Now!

Як отримати капелюх Ghostly Gibus

29 жовтня 2009 - Солдат


Вище Командування наказало мені написати ще одну Вступну для вас, але я цього нерозумiю. Скільки вам взагалі потрібно слів, люди? У мій час, нам вистачало пару слів щоб сказати «Візьміть цю висоту», «Я хочу ще сосисок», «Цей пацюк погано висловлювався, і я задушу його». Сьогодні ж будь-який текст повинен бути складніше і мати два значення одночасно, але я не отримаю жодної письменницької нагороди. Фрази з підтекстом. Метафори. Якщо б мені зустрівся той Микола Гоголь, який придумав цю нісенітницю, я б засунув свою ногу бойового буца, йому в Дупу.

У будь-якому випадку: якщо ви не один з тих щасливчиків, що отримали одну з 10319 Капелюхів, ви все одно можете її отримати, просто набравши перевагу над будь-яким сучим сином, який натягнув її на карті Harvest. Вона краще виглядає на вас, ніж на трупі, як я розумію.

Мабуть, вже достатньо слів. Якщо вам потрібно ще, купіть словник. А заодно, поки ви в магазині, не забудьте купити собі гарне плаття для походу в клуб для літніх жінок-аматорів разгадувати кросворди..

Солдат