Movies Movies
Get TF2 Now!

Ги! Здаеться ти наступив на мiну!

17 лютого 2009 - Robin Walker


Новини про те, чого ви всі так довго чекали: Оновлення Стрiмкого (Scout Update)!

Отже, вчора ми випустили оновлення із змінами, які потребують деякого прояснення. У замітці про оновлення було написано:

  • Зменшено збільшення утрати від бомб-липучок підривника на близькій відстані (як у ракетниці і шпріцемета)
У відгуках, які ми отримали, є деякі «непорозуміння» і ми вирішили, що краще пояснити що насправді змінилося.

В TF2 практично вся шкода заснована на тому, на якій відстані гравець знаходиться від супротивника. Є кілька причин, чому так відбувається, але головна мета цього - зробити близькі бої швидшими, ніж вiдалені, даючи гравцям, які знаходяться далеко від супротивника, робити тактичні рішення (наприклад привернути увагу або втекти). 100% утрати ворог отримає в радіусі 512 юнітів (приблизно 40 кроків), 150% - на відстані 0 юнітів і 50% на відстані більше 1024 юнітів. Тобто чим ближче якщо ви з кимось воюєте на відстані ближче 512 юнітів, то ви робите додаткову дамагу.

З бомбами-липучками трохи складніше: залежність від відстані у них триває тільки перші 5 секунд. Зроблено це тому що липучки - зброя подвійного застосування: використовується в нападі, як ракетниця, а в захисті створює пастки. П'ятисекундне правило означає деяку залежність від відстані в нападі, але не відіграє суттєвої ролі в захисті. Якщо ви дотримуєтеся тактики «підривника-з-засідки», то вам не потрібно буде стояти біля липучок, коли вони вибухнуть.

Отже, вчорашнє оновлення зменшило величину бонусного удару, який липучки робили за перші 5 секунд існування. До оновлення втрат зменшувався від 180 до 60, а після оновлення від 130 до 60. Перед вами графік, який показує, що оновлення торкнулося тільки шкоди ближче 512 юнітів.




Чому ми це зробили? Ми не вважали, що підривник був надто сильним на дальніх і середніх дистанціях - адже час, що витрачається на перезарядку, по суті є чинником балансу. Якщо б ми залежність утрати від відстані була прямою, то зміни торкнулися б підривника по-іншому. До того ж, ми зробили підривника більш вразливим на близьких відстанях, що робить його обережним по відношенню до класів, сильним в ближньому бою (Розвідник, Палій).