Movies Movies
Get TF2 Now!

Шахраї, Переможці та Сторонні

30 січня 2010 - The Administrator


Для початку (що не повинно бути дивним) мені хотілося б виконати свій обов'язок і сказати кілька «ласкавих» слів тим дідько б її побрав зі спільноти TF2, які зводять нанівець важку роботу чесних гравців, обманюючи гру, щоб перемогти. Нижче ви можете побачити список 20 кращих гравців, які заробили більше всіх очок за війну Підривників і Солдатiв:







Тепер у мене немає реального доказу того, що хтось з учасників шахрай. На щастя для мене, в мене ще є свідомість і розум. Для прикладу візьмемо кращого Солдата: йому доводилося вбивати кожні 2.5 секунди по одному Підривнику тиждень без перерви, напевно якось зламавши  таймер, що відлічує час до респауна, або літаючи по карті і вбиваючи всіх Підривників, жодного разу не роблячи перерву на те, щоб поїсти або поспати. Або ця людина - шахрай, або він психічно-неврівноважена особистість, що страждає галюцинаціями, безсонням і запором. Ну і плюс у нього ідеальна точність пострілів. У кожному разі, я впевнена, йому зараз соромно.

Перейдемо до більш приємних новин. Команда курок, що несуть золоті яйця, і іменують себе Командою розробників ТФ2, схоже на час припинила вишукувати у своїх крилах бліх, щоб приступити до вибору найкращих з 11.000 робіт конкурсу «Пропаганда», які вони отримали в минулому році, а результати будуть опубліковані пізніше. Я готова, хоч і без особливого бажання, визнати, що я побачила неймовірно багато гарных робіт. Але, необхідно додати, що я знаходжу їх гарними тільки тому, що бачу вашу поведінку однаковим як в грі, так і на форумах, та й у вашому житті теж, я думаю, що ви не маєте навичок щодо поводження з електронною поштою. У будь-якому випадку, я вітаю вас: ви відмінні метцi. Можливо ви навіть зможете намалювати те, як мені наплювати на вас, щоб я знала, як я виглядаю.

Наприкінці, хотілося б нагадати золоте правило для тих з вас, хто запитує про мої відносини з містером Сакстон Хейло: дама ніколи не скаже, а чоловік ніколи не запитає. Більш доречно буде сказати, що Адміністратор ніколи не забуває. Або не прощає. Або не поступається. А ті, хто лізуть в чужі справи, нехай краще запам'ятають, що якщо наступного разу вони будуть копатися в моїх справах, то їм доведеться робити це як собакам на смітнику.

Сподіваюся, ви побачили, що даний матеріал корисним.

Адміністратор.