Movies Movies
Get TF2 Now!

Чорт, чорт, чорт!

2 березня 2010  - Brandon Reinhart

 

Наближається оновлення Інженера. Нам буде цікаво попрацювати над цим класом, тому що він робить на гру більший вплив, ніж будь-який інший клас. А це означає, що можна багато чого змінити, і кількість ідей просто зашкалює. Ми вже випробували кілька невдалих рішень (скажу без зайвої скромностi - ми досягли вершини в мистецтві створення всякої лажі) і думаємо, вам було б цікаво поглянути на наші досягнення.

Першим таким експериментом була нова споруда під назвою Ремонтний модуль, який можна було побудувати замість будь-якої іншої споруди (у цьому випадку вхід і вихід телепорту вважаються за одну будову) Інженера.

Як випливає з назви, Ремонтний модуль лагодить всі прилеглі будівлі. На цю справу у нього є деяка кількість енергії, і коли вона виснажується, модуль відключається до тих пір, поки не відновить запас енергії до максимуму, даючи протилежній команді шанс прорвати оборону. При встановленні на модуль жучка, він перестає працювати, поки жучок не буде збито.

Метою створення цього модуля була спроба вирішити одвічну проблему Інженерів: необхідність постійно сидіти на базі. Збудувавши і поліпшивши свій опорний пункт, інж залишається нудьгувати в очікуванні неминучого візиту Шпига, або поки до нього не докотиться лінія фронту. Модуль повинен був дати Інжу трохи часу, щоб можна було відлучитися за металом або піти постріляти злодюг з дробовика.

Зазвичай ми так і підходимо до дизайну гри: спочатку знаходимо проблему, потім всі разом мiркуемо над її вирішенням. Досвід підказує нам, що навіть якщо Інжу не доводиться відбивати атаку, він все одно не може покинути свою базу. Адже якщо Шпиг, Солдат або Бомбомен (Demo) виявлять гармату залишену без нагляду, їй не протриматися і десятка секунд. І чим далі Інж відійшов, тим менше будівель він встигне врятувати. Ще ми виявили, що на будівництво бази Інженер витрачає багато часу і сил, але може з легкістю все втратити. Так ми й придумали Ремонтний модуль.


Інженери могли з легкістю пересидіти будь-яку атаку. На щастя, для вирішення цієї проблеми достатньо було підкрутити одну з численних налаштувань модуля. Можна було зменшити швидкість ремонту або кількість енергії, збільшити час перезарядки і так далі. Ми спробували і інші варіатнти, наприклад, додали понижуючий коефіцієнт, коли будівництво другого модуля поряд з першим знижувала їх ефективність, а треті взагалі не чинив ніякого ефекту.

Незважаючи на велику кількість варіантів, ми так і не змогли збалансувати Ремонтний модуль. Всі мапи для ігор розроблялися з урахуванням можливих місць розташування гармат і їх часу життя. Модуль перекосив баланс на старих картах і ускладнив тестування нових, зробивши задумані вузькі місця ще непрохіднішими та створивши нові там, де вони не були передбачені.

Одним з несподіваних результатів появи ремонтного модуля стало усвідомлення важливості роздавальника і телепорту для темпу гри. Якщо Інж відмовляється від споруди роздавальника, його команда втрачає підтримку, яку він забезпечує. У більшості ігор роздавачі всюдисущі, як повітря, і тільки позбувшись їх, розумієш, що ж ти втратив. Менша кількість роздавальників гальмує дії атакуючої сторони з різних сторін: команда стає більш вразливою, метал на передовій стає справжнім дефіцитом і стає не зрозуміло, де треба зібратися для нападу.

А Інженер який вирішив побудувати Ремонтний модуль замість телепорту ставить свою команду в ще більш невигідне становище. Без телепорту темп гри на багатьох картах зовсім втрачається. Спроби нападу стають млявими, і бойові дії зміщуються до пунктів пожвавлення. Атакуючий команді стає важче утримати захоплену територію і раунди відповідно, збільшуються.

Другий несподіваний результат випливає з першого. Інженери з ремонтними модулями здаються менш корисними, ніж гравці з роздавальником і телепортом. Озираючись назад, ми повинні були б здогадатися, що так все і вийде. Ще до виходу ТФ2, медику планувалося дати більш потужну зброю і в підсумку вмілі гравці грали медиком, як бойовим класом. Крім очевидних проблем з балансом, медик, якому плювати на лікування товаришів по команді, сприймався іншими гравцями як лайно, бо лікування - його робота. Звичай таке ж ставлення було і до Інженера,  якiй відмовляється будувати роздавачі і телепорти. Як і раніше, ми не те щоб зрозуміли, що потрібно робити, ми зрозуміли чого робити НЕ потрібно.
Гра з модулем дала один закономірний результат і два (досить) несподіваних. Закономірним результатом було підвищення живучості будівель.


  • Урок № 1: Інженерам доводиться сидіти у себе на базі і це велика проблема, але Ремонтний модуль був занадто радикальним рішенням. Якщо ми коли-небудь знову спробуємо вирішити цю проблему, потрібно буде придумати засiб не порушувати існуючий баланс між атакою i обороною.
  • Урок № 2: Роздатникик і телепорт - гарні речі. Ми це розумiли, однак ми не знали, що вони настільки гарні,  змусивши Інженера відмовитися від них зовсім, ми моментально порушуємо темп гри. Нові споруди в оновленні Інженера швидше за все будуть покращеними версіями старих або абсолютно новими речами, які можна буде побудувати разом з іншими, а не замість них.

На перший погляд це очевидно, але знання, чому якась ідея не працює, буває ані трохи не менш корисним, ніж коли ідея працюе. І такі невдачі доводять всю важливість Інженера, і показують що навіть невелика зміна одного класу може спричинити за собою руйнівні наслідки для гри в цілому.

Замість висновку: Ремонтний модуль виявився непридатним, бо з ним гра перетворювалася на ще більшу м'ясорубку. Хоч він і спрощував роботу Інженера, але від цього страждала вся інша команда.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Інші новини: у кожного з нас вибухнув мозок після перегляду приголомшливого мультфільму Ендрю Кеппла «Шпигун і Піро». Ми думаємо, що це, мабуть, найкращий доказ того, що фанати ТФ2 розумніші, креативніши, ніж фанати будь-якої іншої гри. Говорячи про кіберспорт, ми б хотіли згадати серію відеороликів eXtv від CommunityFortress's . в яких показані чудовi поєдинки. Якщо вам ще не довелося їх побачити, то ви можете подивитися як випуски з європейськими матчами, та північно-американськими.