Movies Movies
Get TF2 Now!

Останнє попередження

30 жовтня 2009 - Команда TF2


У нас є дві новини - добра і погана. Хороша полягає в тому, що вчорашня розпродажу Team Fortress 2 по $ 2,5 за штуку врятувала нашу компанію, а погана (для наших бухгалтерів) - що в якості подяки нашим фанатам тепер ми повертаємо ціну назад до тієї, яка була в четвер! І це правда — ми продаємо справжню копію Team Fortress 2 всього за $ 2,5 за штуку, але ні, навіть за $ 2,49, але тільки до 1:00 pm PDT! Поспішайте, такого розпродажу більше не буде!

Ви можете подумати: «Коли розпродаж тільки почалася, я купив собі Team Fortress. Потім, я купив його всім своїм друзям і родині. Ем ... Я навіть не знаю, що мені тепер робити ... »

Дуже добре, без сумнівів, Ви придбали копію не тільки для себе, а й для своїх друзів, але стривайте - купили Ви копію для Ваших ... Ворогів?

Звучить дивно, чи не так? Навіть саме слово звучить дивно ... Коли ви вимовляєте це слово, то здається, що зараз Ви перебуваєте в кіно, і раптово з'являється гучний звук подряпини! Люди говорили нам, що це навряд чи буде працювати, але як Ви могли помітити, це повністю працювало в попередньому параграфі! Як на мене, це звучить навіть більш безглуздо, ніж думка, викладена раніше ... Ну, гаразд, загалом, купуйте Team Fortress 2, всього за $ 2.49