Movies Movies
Get TF2 Now!

Гаразд, це адекват. Умм ...

28 січня 2009 - Robin Walker


Стрiмкий (Scout) був одним з перших класів, над якими ми почали працювати, коли вирішили, що варто зробити гру в особливому стилі. У результаті його концепт-Арти ставали все більш несхожими від ідеалу і за уявленнями наших художників, більш складними. За їхніми словами, це було викликано тим, що поруч із ними постійно були люди, які стояли над душею і говорили під руку. Насправді концепт-арту не треба виглядати круто. У нього інше призначення. Коротше кажучи, в пеклі є спеціальне місце, куди, як сподіваються наші художники, ми підемо за те, що показуємо Вам їх роботи.


Dhabih (Dhabih Eng - художник) всіляко погрожував нам, щоб ми не викладали його малюнки, тому ми йому про це не скажемо. На щастя, він мало користується Інтернетом, віддаючи перевагу потягувати латте в місцевому вегетаріанському кафетерії. Тому якщо Ви не скажете, що бачили його роботи, то ми теж промовчимо.



Це одна з перших ідей для Стрiмкого. Ми подумали, що форма тіла велосипедного кур'єра, як не можна краще підходить для різних веселих анімацій.



Цей ряд малюнків показує той момент розробки, коли ми переходили від ідеї військового стилю до стилю унікальних стилізованих персонажів.




Ми самі не знаємо до чого цей арт. Dhabih відмовився будь-що пояснювати.



Цей арт показує, як ми працювали над дрібними деталями після того, як остаточно затвердили зовнішність і силует персонажа. Тут видно, що ми внесли дрібні поправки в силует, не впливаючи на весь образ в цілому. Також ми трохи змінили одяг і аксесуари на прохання аніматорів, акторів та ігрових дизайнерів.